۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

دیو باورهای منفی حبابی بود!

باورهای منفی باعث میشود که اختیار ما و سرنوشت ما به دست نیرو های منفی که حاصل آن باور های منفی است بیفتد . بسیاری از این باورهای منفی ریشه در فرهنگ های کهن دارد .چراکه خلقت جمع اضداد است "خیر و شر" ، "تاریکی و رو شنایی" و... . نیروی خوبی و بدی همیشه بوده و هست و خواهد بود . نیروی بدی هم برای موجودیت یافتن ابزاری دارد برای مثال تنگ نظری ، چشم زخم، سحر و جادو راههایی برای عینیت یافتن نیروی بدی است که از طریق انسانهایی که از لحاظ روحی در سطح پایینی از تعالی هستندو مستعد برای انجام این گونه امور ،بروز کرده و وارد عمل میشود تا زندگی آنهایی را که این نیروی منفی را باور کرده اند در اختیار بگیرد . اما آنچه که ما انسانها باید بخاطر بسپاریم این است که نیرو های منفی فقط وقتی قدرت میابند که ما آنها را باور کنیم و برای اینکه به دام این گونه باور های منفی نیفتیم بایدآنها را نفی کنیم تا در ذهن مان نهادینه شود . فلورانس اسکاول شین میگوید:
هیچ کس و هیچ چیز در این عالم ، هیچ سلسله رویداد و هیچ اوضاع و شرایطی نمی تواند شادمانیها و موهبت های نیکو را از ما بستاند یا میان ما و برکت هایمان فاصله ایجاد کند . حتما تا به حال پیش آمده که اوضاع بر وفق مرادتان پیش نرفته و فکر کردید چیزی یا کسی میان شما و مراد د لتان قرار گرفته و از این روست که با ناکامی زندگی میکنید ، اما با تمام وجود به شما اطمینان میدهم که اینطور نیست . در این موارد بطور کلی اینگونه باورهای منفی را انکار می کنیم تا احساس آزادی کنیم .آنگاه خواهیم دید که موهبت های نیکو به سوی ما شناورند و به روشنی پی میبریم که هیچ چیز نمی تواند میان ما و آنچه از آن ما ست با یستد. برای انکار باورهای منفی تکرار این جملات تاکیدی معجزه میکند. چنان از لحاظ ذهنی قدرتمند میشوید گویی دیو باورهای منفی حبابی بوده است که با فوت شما به دیار نیستی رفته است.

" به روشنی می بینم که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند میان من و آنچه ا ز آن من است بایستد."

" من این آرمان را که حق من می تواند از من مضایقه شود ، در ذهن خودم و در ذهن دیگران نابود میکنم ،همه آنچه که شایسته عالیترین خیر و صلاحم است به سراغم می آید و من با ادراک و بینش روشن حقیقت ، به آن خوشامد می گویم."

" هیچ چیز نمی تواند معترض موهبت هایم شود هیچ چیز نمی تواند با موهبت هایم بستیزد . من میتوانم کارها و اموری عظیم را به آسانی به انجام برسانم."